Recenze

Passat 2.0TDI BMP

Hanzi | 13.01.2015

Jak jinak, také jsem přijel kvůli problémům s hřídelkou. Můj motor má najeto poctivých 290tkm a evidentě se to snažil předchozí majitel řešit. Nicméně to bylo zavařené COčkem a hřídelka byla vyosená.
Dnes ráno v cca 8:15 jsem přijel a v cca 10:10 bylo hotovo. Potom jsem ještě zdržoval cca 20 minut svými dotazy ohledně diagnostiky.
Ještě jednou děkuji. Honza, Kladno

Superb I, 2.0TDI DPF, motor BSS

Petr, Ostrava | 25.09.2014

Mockrát děkuji pane Šerber za zaslání vyvažováků výměnným způsobem. Auto stálo v roce 2012 rozebrané ve Škoda servisu v Ostravě, kde jsem nechal při rozvodech pro sichr sundat olejovou vanu aby mrkli na hřídelku olejového čerpadla. Auto mělo najeto 118 000km. Hřídelka vypadala značně omačkaně - děs. Doporučili, že vymění hřídelku a olejové čerpadlo!!! Za komplet vyvažováků chtěli 25000Kč - na to jsem neměl. Začalo hledání po internetu až jsem narazil zde na pána Šerbera. Poslal repasované vyvažováky ČD kurýrem na dobírku, já je dal chlapům ráno v servise, a ti nevěřícně hleděli na profesionální opravu. Pak jsem čekal 2 dny než se jim v servise uvolnil nějaký přípravek a než mi dali moje staré vyvažováky, které jsem zase na dobírku panu Šerberovi vrátil. Trochu komplikované, ale vše klaplo. Ještě jednou MOC DĚKUJI a omlouvám se za zpoždění s vrácením - holt značkový servis Škoda. Petr, Ostrava

Audi A4 Avant 2006 103 kw BPW

Petr | 12.08.2014

Musím jen souhlasit, loni jsem koupil audinku, sice za dobrou cenu, ale jaké bylo mé překvapení, když po ujetí asi 1500 km přestala mazat!Protočená hřídelka! Samozřejmě první odešlo turbo. Značkový servis nabízí celý modul vyvyžováků za pouhých 30000Kč, k tomu nové turbo, někde kolem 20000Kč a to nechci raději ani vědět, kolik bych dal za práci. Ještě štěstí, že existuje internet a můžete tam trefit na lidi, jako je sharik4x4. Známý mi demontoval vyvažováky a i když jsem jel přes celou republiku, určitě nelituji. Oprava hřídele provedena na počkání, za částku oproti novému dílu opravdu směšnou. Doma pak ještě proběhl repas turba, udělaly se rovnou rozvody a to vše mě vyšlo nějakých 25000 i s prací. Řekl bych, tak třetinové náklady, než ve značkovém servise. Nezbývá mi nic jiného, než tomuhle borci ještě jednou poděkovat! Klobouk dolů, pane Šerber! Petr, Uherský Ostroh.

wv passat 20 tdi

Pavel Cekov | 10.08.2014

chci jen moc poděkovat panu Šerberovi za super praci na mem voze.Lidi,je to vynikajici odbornik a stejně sinpaticky člověk.muj názor-je,že je to přiklad pro rádoby značkove servisy.
Pane ŠERBER,děkuji. Hezky den Pavel z K.VARU

PASSAT variant 3C b6, 2.0 TDI, 103kW CR

Aleš | 05.08.2014

.... také jsem zde byl a pan Šerber je opravdu odborník. Nelituji cesty z K.Varů a jsem rád, že to mám v pořádku.Vynaložené penízky jsou rozhodně menší, než když se to fakt "posere" . Díky za Vaší práci a skvělej přístup. Aleš Hosnedl, Karlovy Vary.

Spokojeny zakaznik

teekex | 26.06.2014

Pavel Šerber známý taktéž jako sharika4x4 je opravdový specialista na VW Group a vzhledem k tomu, že je vpodstatě stále jediný nejen v ČR ale nejspíš v celé střední Evropě, který se věnuje problémům s olejovými čerpadly, patří mu velké díky. Návštěva tohoto pána stojí určitě za zvážení nejen v případě problémových "vyvažováků", ono je toho bohužel více co se VW koncernu nepovedlo. Žádné okázalé řeči a tlachání, ale stručná fakta a rovný přístup, to je pan Šerber a určitě není škoda najít si k němu cestu i napříč celou republikou.

Jako poděkování za skvěle odvedenou službu:
https://www.vwglobe.cz/clanky/passat-3c-kontrola-olejoveho-cerpadla/

Audi A4

Luboš Masopust | 05.04.2014

Rád bych na tomto místě vyslovil poděkování za profesionální přístup při přestavbě vyvažovacích hřídelů motoru našeho Audi A4 (motor BLB) z řetězového pohonu vyvažováků na pohon ozubenými koly a repasi pohonu olejového čerpadla. Byť má auto najeto jen 130 tis. km, již bylo zapotřebí opravit oboje. Dále bych rád panu Šerberovi poděkoval za napravení škod, které zapříčinil značkový servis Audi při výměně rozvodů (nechali stržený závit v hlavě válců na upevňovacím šroubu napínací kladky rozvodového řemene, čímž se řemen za jízdy povolil - naštěstí se motor díky včasnému vypnutí nepotkal). Pokud bych to shrnul, tak pan Šerber je jeden z mála mechaniků, kterým je možno plně důvěřovat, že opravu provede poctivě, se znalostmi technické problematiky a hlavně přemýšlením u práce. Děkuji. Luboš

<< 19 | 20 | 21 | 22 | 23

Přidat nový příspěvek